Izolați de civilizație: Insula ecologică
John Beal este pregătit să părăsească orașul și să înceapă o viață extremă pe Isla Mujeres din Mexic. Acesta îl angajează pe Richart Sowa și fiul său Eden să construiască o insulă plutitoare privată ecologică din sticle de plastic reciclate.