Rude de sânge
Roy şi Angie Woodley, doi soţi vârstnici, sunt înjunghiaţi mortal în locuinţa lor. Iniţial pare să fie un caz de jaf ratat, dar în final e suspectată o rudă însetată de răzbunare.