Serialul îi urmărește pe agentul Chris Monsanto și pe cei doi parteneri ai săi: lentul Brett și Susie, obsedată de reguli. Ei se confruntă cu traficanți de droguri, hoți de artă, răpitori și escroci, iar anchetele lor duc la violență și decese brutale.