Carlos începe să observe lucruri ciudate în comportamentul Sarei, ba chiar descoperă niște diferențe în trăsăturile ei fizice. Carlos suspectează ceva înfricoșător. Sara a ieșit să cumpere alimente și cineva care seamănă foarte mult cu ea s-a întors.