Weekendul
Temându-se că se va reapuca de petreceri ca odinioară, în primul ei weekend acasă, Amy îl convinge pe Levi să plece în excursie pe Kern River, așa cum obișnuiau odinioară, când erau căsătoriți și fericiți.