Până când moartea ne va despărți
Harley Quinn încearcă să-și creez propriul drum în Gotham City. Cu ajutorul lui Poison Ivy și al unei echipe de paria din universul DC, Harley încearcă să câștige un loc la cea mai mare masă a răufăcătorilor: Legiunea Distrugerii!