Mâncare pentru creier
Obosit să fie cel mai puţin inteligent dintre Titani, Beast Boy foloseşte cartea cu vrăji a lui Raven pentru a se face mai isteţ, dar îi face pe ceilalţi mai puţin deştepţi.