Rai
Deborah Vance e o comediană legendară din Las Vegas, care trebuie să rămână relevantă. Ava e o scenaristă acerbă de 25 de ani, care nu-și găsește de lucru. Cele două fac echipă, ca să împrospăteze materialul lui Deborah.