A fost odată ca niciodată în Upper West
În timp ce Zoya completează lista de invitați pentru sărbătoarea ei anuală Friendsgiving, Julien și Obie și-au propus să păstreze un secret față de ea. Între timp, Kate și Jordan se confruntă cu un ultimatum de la Rafa.