Finalul exploziv al sezonului 4 vine cu întoarcerea Georginei Sparks, a fetelor rele de la Constance Billard, Kati și Is, dar și o apariție-surpriză a autoarei cărților „Gossip Girl”, Cecily von Ziegesar.