Fiul îşi detronează tatăl
Parker Schnabel se luptă cu inundaţiile tot mai mari ca să-şi salveze partea. Hunter Hoffman ia o decizie îndrăzneaţă: să închidă şi exploatarea lui, şi pe cea a tatălui lui.