În timp ce își revine după o pierdere devastatoare, García e forțat să fugă – și să analizeze tot ce credea că știe despre fosta lui viață. După ce află mai multe despre trecutul tatălui ei, o Antonia contrariată vrea să îndrepte lucrurile.