Rob Huebel și Deepak Chopra au o discuție filozofică despre viață și moarte în „Vrei să vezi un cadavru?”. „Decizii teribile - schimbul”, Gary Cole e un agent FBI care-l implică pe Ben Schwartz într-un flagrant.