Trei tipe sătule de minciunile bărbaților fatali caută tipi cu intenții serioase. Pe o insulă splendidă, ele vor locui alături de 11 „bărbați de treabă”, care chiar cred în iubire și 11 „Fboys”, care vor bani și faimă. Oare vor descoperi ele cine e cine?