Vacanţă de familie în Hawaii
Familia Busby pleacă în Hawaii, în vacanţă. Vor putea supravieţui călătoriei de 11 ore? Adam se gândeşte să-şi dea demisia de la serviciu, ca să petreacă mai mult timp cu fetele.