Vești neașteptate
Fosta iubită a lui Matt se mută cu el, supărând-o pe actuala. „Fostul" lui Alex vrea să fie nașul copilului lui Alex și Caroline. De'Andre vrea să facă o excursie cu „fosta" lui.