Bagaje în ex-ces
Răni vechi stârnesc o ceartă cumplită, în excursia lui Jimmy și a Lisei cu rulota. Jennifer și Chantel vor un copil, iar Josh se întreabă care va fi rolul lui în viața acestuia.