Nu întoarce privirea
George se confruntă cu o evoluție neașteptată. Marian se vede cu domnul Raikes, în ciuda dorințelor lui Agnes. Ada se întâlnește cu un prieten vechi, iar Peggy are parte de o nouă oportunitate.