Ucigaşul cu vorbe dulci
Michelle Wallace a dispărut după ce a luat doi autostopişti. 20 de ani mai târziu, investigatorul Kathy Young îşi asumă misiunea de a-l aduce în faţa justiţiei pe ucigaşul femeii.