Neînțelegeri
4 petrecăreți mor în urma unor supradoze, iar ancheta secției 74 are parte de obstacole din cauza agenției anti-drog. Haywood apelează la ajutorul lui Suarez. Yenko are parte de tensiuni acasă și Sandeford se pregătește de o întâlnire cu fosta iubită.