Jurnlista aspirantă Luna obține un interviu la portalul de știri Jornaw, dar aceștia sunt interesați doar de originea ei. Postul e de ghicitoare. Ea decide să accepte slujba, dar pentru asta, va avea nevoie de niște cărți de tarot.