Haos și nebunie
Președintele Trump și familia lui fac eforturi să salveze o campanie care nu dă rezultate. Cu doar trei săptămâni până la ziua alegerilor, ei se folosesc de atuurile lor - inclusiv mitingurile MAGA - drept pregătire pentru ziua cea mare.