Sunt printre noi
În timp ce căuta OZN-uri pe bolta cerească, Magoo ajunge din greșeală la ușa casei lui Fizz. Crezând că hamsterul e un extraterestru malefic ce vrea să distrugă Terra, Magoo decide să salveze planeta.