Fetele de sticlă
Tiffany și Destiny, 21 de ani, nu se cunosc, dar amândouă suferă de ostogeneză imperfectă. Împreună, fetele pornesc într-o călătorie pe care nu ar fi crezut-o vreodată posibilă.