Serialul spune povestea unui liceu și a celor 2 oameni care aproape că îl conduc: Danny McBride și Walton Goggins sunt directorii adjuncți ai liceului prinși într-o luptă pentru putere, căci amândoi râvnesc la aceeași poziție de director.