Aflați în căutarea unor noi dovezi, Zawieja și Trepa vizitează un spital psihiatric unde a lucrat victima. Ei bănuiesc că unul dintre pacienți a contribuit la moartea ei. Între timp, procurorul Strzelecki primește un pachet suspect.