Arta de a îmblânzi lipoame
Ani de zile, Melissa şi-a acoperit lipomul uriaş cu un hanorac. Fiindcă s-a temut de cancer, Tyler nu şi-a diagnosticat tumorile craniene, iar Tahj are multe furuncule dureroase.