Ally încearcă să-l convingă pe Dave să se deschidă în fața unor noi experiențe sexuale, dar, fără să vrea, atinge cele mai întunecate și adânci nesiguranțe ale acestuia. Dave le cere sfatul prietenilor lui pentru a o satisface pe Ally.