Pregătiri pentru Mega Cursă: Viteza 1
După ce a pierdut în faţa celor din 405 în Mega Cursă, Richard Rawlings vrea să-şi ia revanşa. În plus, echipa Fired Up îi provoacă pe Farmtruck şi AZN la o cursă separată.