Ce se întâmplă în Vegas
JJ primeşte din Las Vegas un telefon tentant, care îi invită pe băieţii lui într-o competiţie. Dar cum „Heifer" încă nu e reparat, JJ va trebui să-şi caute altă maşină de curse.