După ce abia reușesc să scape din casa cu probleme pe care au închiriat-o, grupul e forțat să se întoarcă atunci când membrii realizează că cineva din grup lipsește. Când prietenii ei se gândesc să anuleze excursia, Alba nu vrea să-i lase.