Istoria secretă a lui Mercur
Timp de 4 ani, sonda spaţială Messenger a trimis imagini cu Mercur, cea mai mică planetă din sistemul solar şi cea mai apropiată de Soare. E oare un pericol pentru viaţa pe Pământ?