Înființat de Marshall Applewhite și Bonnie Nettles, cultul Heaven's Gate a început în 1975, cu dispariția a 20 de oameni dintr-un orășel din Oregon, și s-a terminat în 1997, cu cea mai mare sinucidere care a avut loc pe pământ american.