Drumul spre viitor
Sperând să lanseze o carieră în televiziune și să introducă Remnant Fellowship, Gwen filmează un episod test pentru Weigh Down South. Ani mai târziu, biserica luptă să controleze narațiunea, în timp ce foști membrii continuă să-și dezvăluie poveștile.