Ea m-a pus să fac asta
Când Eric era mic, tatăl lui l-a învăţat să-şi protejeze familia. Dar cum, cu timpul, acelaşi tată a devenit tot mai violent, Eric a decis să-şi protejeze mama şi fratele.