A zis că o să ne omoare pe toți!
Relația toxică dintre Elisabeth și Frank se încheie cu un incendiu devastator. Acum Cheri, mama lui Elisabeth, așteaptă niște răspunsuri de la ucigașul manipulator al fiicei ei.