Rana care nu se vindecă niciodată
După ce Barbara Rowan nu mai ajunge acasă, familia ei e distrusă. Cadavrul e găsit câteva zile mai târziu, dar vor mai trece încă 30 de ani până să fie găsit și ucigașul Barbarei.