Victimă nevinovată
Când Kate Johnson e ucisă, poliţia nu înţelege de ce a fost vizată o femeie nevinovată. Va fi nevoie de 400 de mostre de ADN şi o echipă de lucru secretă pentru a-l găsi pe ucigaş.