După aproape 60 de ani ȋn spatele gratiilor, Chester Weger are ȋn sfârșit șansa la libertate. David se confruntă cu suspiciuni continue, cu efectele traumei de-a lungul generațiilor și cu repercusiunile moștenirii lăsate de tatăl său.