Modelul Playboy face dezvăluiri complete
Jill Ann Spaulding a ajuns în Vila Playboy, dar a fost evitată și marginalizată de Hef. A scris o carte în care dezvăluia totul, dar nu cumva cartea i-a provocat moartea prematură?