Drumul pierdut
Shawn Williams, o mamă de 22 de ani, pleacă la magazin într-o noapte şi nu se mai întoarce. Cadavrul ei e găsit a doua zi lângă un râu din Oklahoma. Îl cunoştea oare pe ucigaş?