Diavolul m-a silit să fac asta
Robert Schwartz e ucis în locuinţa lui, înjunghiat de 32 de ori şi cu un 'X' zgâriat pe gât. Pare o crimă ritualică, dar vinovatul e o persoană apropiată de victimă.