Împușcătura în inimă
În 1999, Miriam Illes, 47 de ani, e găsită moartă în locuinţa ei, împuşcată prin fereastra bucătăriei. Soţul ei înstrăinat are un alibi solid, dar e oare cu adevărat nevinovat?