Ucigașul de pe câmp
Cadavrul mutilat al unei profesoare de liceu îndrăgite e găsit pe câmp, lângă casa ei. Poliția îl suspectează pe soțul femeii, dar indiciile conduc ulterior într-o altă direcție.