Serialul o urmărește pe Abby Arcane care investighează un virus mortal ce a apărut în mlaștinile unui oraș din Louisiana, dar când o creatură misterioasă iese din mlaștina tulbure, Abby trebuie să înfrunte coșmarul unei lumi supranaturale.