Lipsit de inimă
Locuitorii din Boonville sunt distruşi după ce e găsit cadavrul unei fetiţe de 8 ani, Alyssa Owen. Un alt cadavru e găsit după şase săptămâni. Cine comite asemenea atrocităţi ?