Patru crime și o condamnare la moarte
Alina Burroughs, anchetator criminalist, e în Winter Garden, Florida, ca să ancheteze un masacru dintr-un magazin de mobilă: patru oameni au murit în Ajunul Crăciunului, în 1975.