Ford Fiesta Supersport și Lotus Elise
Băieții ajung în Dundee ca să vadă un Lotus Elise S1. Drew e furios fiindcă mașina a suferit foarte multe modificări - inclusiv i s-au adăugat stickere și o aripă.