Pietre reci
Aflată la Paris cu Rosalie, Carmela are o nouă perspectivă asupra vieții. Meadow decide să se mute în Vest cu Finn. Phil îi tot cere lui Tony să-l elimine pe Vito. Tony îi dă un ultimatum lui A.J.