Nou-născut
Yung-Chi și Zhi-Sheng se împacă atunci când En-Jia se întoarce. Hao-Yuan trece prin transformări reale, iar Yung-Chi recunoaște că schimbările s-au petrecut datorită ritualurilor superstițioase pe care le-a dus la capăt.